floris-van-surksum.reismee.nl

First week

Guten tag leuke lezers,

's morgens vroeg rond 10 uur gingen we gepakt met mijn spullen rijden naar Landal Hochwald. me ouders brachten me weg en ze konden overnachten op het park. tegen uur of 2 kwamen we aan op het park. Hier werd ik leuk ontvangen en gelukkig kon ik in het Nederlands communiceren haha. Hier kreeg ik een doos met kleding en de sleutel voor het woongedeelte mee. al snel kwam ik 2 mede huisgenoten tegen. ik wou eerst nog even mee met mijn ouders naar hun huisje voordat ik zelf naar mijn woning en mijn nieuwe huisgenoten ging. Nadat me ouders alles hadden uitgepakt en we wat hadden gedronken, gingen we naar mijn onderkomen voor 4 maanden toe. Super spannend vond ik het. want wat als ik het niet klikt met ze, dan zit ik zo al die tijd met mensen die ik helemaal niet mag. Ik kreeg een rondleiding door het gebouw heen en kwam ik de rest van mijn huisgenoten tegen. allemaal rond dezelfde leeftijd maar ik ben wel de oudste. Ik heb een eenpersoonskamer met een kast en een wastafel. Wel ruimte genoeg. Die avond bleef ik gelijk eten.

's Avonds was ik nog even naar mijn ouders toe gegaan om te kijken hoe het daar ging en om nog even bij te praten hoe het is gegaan die dag. toen ik weer terug wou gaan was alles dicht en op slot. ik wist wel welke deur ik moest hebben om weer naar binnen te komen alleen die klink was erg los en ik dacht die klink die maak ik kapot. en dus, kwam ik niet meer binnen. ik liep weer terug richting de receptie, want ik had gezien dat de schoonmaak daar nog bezig was. na 10 keer te kloppen op het raam zagen ze me eindelijk staan. ze vertrouwde het voor geen meter en ik moest in mijn beste Duits gaan uitleggen dat ik nieuw ben en dat ik boven woon en dat ik niet meer binnen kan komen. Die vrouw vertrouwde het voor geen meter en ze zat me aan te kijken of ik van een ander planeet kwam. Heb ik weer hoor. de vrouw ging iemand bellen maar die wist er niks van. uiteindelijk naar het restaurant gegaan en naar de kidsplayground om de sleutel te passen op de deuren. Uiteindelijk mocht ik naar boven toe naar huis, maar die vrouw moest wel persee meelopen naar boven. Daar moesten me huisgenoten vertellen dat ze me kende en dat het goed was. gelukkig na bijna 45 min was ik eindelijk ‘thuis’. Na een lange gezellige avond ? naar bed toe en maandag mijn eerste werkdag beleven.

Om 9 uur werd ik verwacht bij de receptie. Maar nu begint het leuke weer ik kwam dit keer niet meer naar buiten toe, alles was op slot en ik had natuurlijk niet de goeie sleutel. Na wat omlopen kwam ik buiten en liep ik naar de receptie toe. De eerste paar dagen is het vooral kijken hoe de rest het doen en wat kleine dingen doen. Maandag en vrijdag is hier de incheck en uitcheck. Ik wou ze ook wel graag doen maar de eerste keer mocht ik alleen meekijken. Deze eerste week heb ik sowieso veel gezien en gehoord. Ik heb de hele dag gestaan en heb er letterlijk blauwe knieën van gekregen vraag me niet hoe het komt maar het is me gelukt. Ja mensen zulke dingen kunnen echt alleen mij overkomen en ik zit hier pas net één week haha.

Voor de rest van de week veel meegekeken en uitgelegd gekregen. Vrijdag weer incheck nu mocht ik wel mensen inchecken. Ik vond het heel goed gaan en ik vond het ook heel leuk om te doen. Zelfs een paar Duitse gasten ingecheckt. Wel met wat verkeerde leuke Nederlands Duitse woorden maar het lukte hahaha. Weekend lekker vrij en niksen.

Reacties

Reacties

Nicole vd Hazel

Hahaha, ik zie je helemaal voor me met die sleutel en deur! Echt iets voor jou. Ik ga je blog in de gaten houden, leuk om te lezen.

Kirsten

Leuk! Ga elke blog van je lezen.
Succes daar komt allemaal goed ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!